דף הבית » בית סיעודי מזור – קיבוץ רמת השופט

בית סיעודי מזור – קיבוץ רמת השופט

בית סיעודי מזור – קיבוץ רמת השופטבית האבות הסיעודי מזור ממוקם בקיבוץ רמת השופט, סמוך מאד לזכרון יעקב. כבר שנים שהוא מהווה בית חם לקשישי הצפון, אשר מוצאים בו מענה נרחב לצרכים המגוונים שלהם. מוסד זה מנוהל על ידי התנועה הקיבוצית בישראל, כמו גם באמצעות הנהלת הקיבוץ. הוא נמצא תחת פיקוח מלא של משרד הבריאות, וכן פועל ברישיון מלא מטעמו.

בהתאם לקיבוץ בו הוא ממוקם, הרי שגם הבית הסיעודי מזור נחשב למוסד אינטימי ורגוע. בסך הכול, מיועד המקום לכ- 15 דיירים, רובם ככולם נמנים על האוכלוסיה הסיעודית. הגם שאין מניעה לקבל גם קשישים שאינם מבני הקיבוץ, הרי שאלה זוכים לעדיפות ברורה בקבלה אליו.

היות ומדובר במוסד סיעודי לכל דבר ועניין, הרי שדגש רב במקום ניתן לסיוע ודאגה אישיים לקשישים. אלה ניתנים על ידי צוות המטפלים של המקום, אשר מסייעים לקשישים להתנהל במהלך היום. מבחינה רפואית, הקשישים זוכים לטיפולים רפואיים בנושאים גריאטריים כלליים, כמו גם לטיפולים משלימים דוגמת פיזיותרפיה. בנוסף אל כל אלה, מסכת השירותים במקום כוללת גם סיוע סוציאלי לקשישים, וכן מסגרת של ריפוי בתעסוקה.

ברמה הכללית, תנאי המגורים של דיירי הבת הסיעודי מזור נחשבים לגבוהים באופן יחסי. החדרים עצמם מרווחים ומאווררים, וכוללים מערכות לקירור וחימום הבית. בנוסף, מכילים הם לחצן מצוקה המופעל על ידי הקשיש בשעת חירום, וכן שירותים צמודים. יש להדגיש כי תכנון החדר נעשה למען בטחונם של הדיירים.

במסגרת השהות של הדיירים במקום, הם מקבלים ארוחות חמות, אשר הרכבן נועד להתאים לצרכים התזונתיים המגוונים של האוכלוסיה המבוגרת, כמו גם לכל קשיש וקשיש. השירות כולל גם כביסה וניקיון של החדרים, שנעשים באופן תדיר על ידי אנשי המשק.

בשעות הפנאי, נערכות עבור הקשישים מגוון פעילויות לשעות הפנאי, לרבות הרצאות, סדנאות או חוגים. מפעם לפעם, נערכים ימי ביקור עבור משפחותיהם של הקשישים, וכן מועדים מיוחדים זוכים לציון בנוכחות כלל הדיירים ואנשי הצוות.

כוח האדם הפועל במקום רחב באופן יחסי, וכולל בין השאר, רופא גריאטרי, אחים ואחיות, מטפלים סיעודיים, פיזיותרפיסטים, עובדים סוציאליים וכן הלאה. במקרים רבים, הרי שניתן מענה גם בשעות הלילה המאוחרות, וזאת בדמותו של צוות הכוננות של המקום.

אל הבית הסיעודי מזור ניתן לפנות באופן ישיר, וכן דרך משרד הבריאות. הקבלה נעשית על בסיס מקום פנוי, ומצריכה הצגה של מסמכים רפואיים וסוציאליים עדכניים, חתומים על ידי גורם מוסמך בתחום.

כתובת המקום: קיבוץ רמת השופט / מ.א מגידו, 19238


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר