דף הבית » בית אבות זילברמן – נהריה

בית אבות זילברמן – נהריה

בית אבות זילברמן - נהריהבשנת 1988, נוסד בנהריה בית אבות שלימים יהיה אחד המרכזיים באיזור הצפון כולו. בית האבות זילברמן, אשר מנוהל על ידי עמותה פרטית, פועל עד היום תחת רישיון מלא ובפיקוח של משרד הרווחה, ומהווה כתובת לגיטימית בהחלט לקשישי נהריה והיישובים הסמוכים.

בבית האבות זילברמן בנהריה מקום ל- 29 קשישים, הנמנים על האוכלוסייה העצמאית או התשושה. המקום אינו נועד לקלוט קשישים תשושי נפש או קשישים אשר זקוקים לסיוע סיעודי תמידי. אלה שכן מגיעים אליו מוצאים את מקומם באחד מחדרי המקום המרווחים, וזוכים לסל השירותים הרחב שבמסגרתו.

כך, במסגרת שהותם של הקשישים בבית האבות זילברמן הם זכאים לקבל מדי יום מספר ארוחות חמות, אשר הרכבן אמור להתאים לצרכים התזונתיים המשתנים של בני גיל הזהב. בחדרים קיימים מקלחון ושירותים פרטיים, וכן מנגנון קריאת מצוקה בו יכולים הקשישים להשתמש בשעת חירום.

תשלום הדיירים כולל בתוכו גם שירותי ניקיון או כביסה, הנערכים באופן תדיר. יש להדגיש כי בתוספת תשלום, יכולים הדיירים גם ליהנות משירותי דואר שונים. כמו כן, פועל במקום בנק בו יכולים לבצע פעולות פיננסיות. בנוסף, מופעל עבור דיירי המקום שירות הסעות, בו יכולים להיעזר כל אימת שצץ להם צורך כלשהו מחוץ לבית האבות. יש לציין כי היבט חשוב אחר של המקום נוגע לביקורי הבית שהוא מציע עבור אלה שמתגוררים עדיין בגפם.

במהלך שהותם של הקשישים בבית האבות זילברמן, זכאים הם לקבל טיפול רפואי על ידי צוות הרופאים שפועל במקום. הטיפול כולל, בין השאר, טיפולים מונעים, בדיקות, אבחונים תקופתיים וכן הלאה. כמו כן, על אף שלא מדובר במוסד סיעודי במלוא מובן המילה, ניתן לקשישים טיפול אישי ברמה מסוימת, וכן עזרה סוציאלית על ידי העובדים הסוציאליים הפועלים במקום.

בבית האבות זילברמן פועלות מספר מסגרות ריפוי שאינן סטנדרטיות כלל. כך, לוקחים חלק ניכר מהדיירים חלק במסגרת של ריפוי בעיסוק, בה גם תורמים מזמנם עבור המקום, וכן משתתפים בטיפול ייחודי של ריפוי במוסיקה, הנערך על ידי מומחים בתחום.

באשר לשעות הפנאי של הקשישים, הרי שגם לאלה ניתן פתרון רחב באופן יחסי. זאת בדמותם של חוגי העשרה, סדנאות וימי עיון המאורגנים עבור הקשישים מפעם לפעם, ועוסקים בנושאים מגוונים הנוגעים במידה רבה לחייהם של הקשישים. במקום פועלת ספרייה, וכן מספרה בה ניתנים לקשישים טיפולי יופי ואסתטיקה מסוגים שונים.

המקום מופעל, כאמור, על ידי עמותה פרטית. בין הצוות הרפואי הפועל בו בדרך קבע, ניתן למנות את הרופא הכללי והגריאטרי, צוות האחיות, המטפלים והמטפלות, עובדים סוציאליים, אנשי פיזיותרפיה ועוד. יחד איתם, מגיעים למקום בדרך קבע גם מתנדבים, אשר מונעים על ידי הטוב שבאדם ומסייעים לקשישים בהיבטים שונים בחייהם. בשעות הלילה, פועל במקום צוות כוננות, על כל צרה שלא תבוא.

כתובת המקום: רחוב ז'בוטינסקי 48, נהריה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר