דף הבית » בית הורים עירוני ע"ש כספי הרצליה – דיור מוגן

בית הורים עירוני ע"ש כספי הרצליה – דיור מוגן

בית אבות כספי - הרצליהבית האבות כספי (או בשמו המלא: "בית ההורים העירוני ע"ש שלום כספי") הוקם בפאתי הרצליה בשנת 1989, ומאז ועד היום מהווה פתרון ראוי עבור האוכלוסייה הגריאטרית של אזור השרון כולו. הוא מנוהל על ידי עמותה פרטית, ופועל בפיקוחם וברישויים המלא של משרד הבריאות והרווחה.

בסך הכול, ניתן למצוא בבית ההורים כספי שתי מחלקות עיקריות: הראשונה היא מחלקת הקשישים העצמאיים, בה לא פחות מאשר כ- 200 דיירים. המחלקה השנייה, הקטנה מעט יותר, כוללת כ- 30 קשישים סיעודיים. כמובן שמסכת השירותים הניתנים לדייר שונה בכל אחת מהמחלקות.

שהות הדיירים בבית האבות כספי נעשית בחדרים מרווחים ומאובזרים היטב, אשר מציעים לדייריהם מקלחת ושירותים אישיים. השירות כולל גם ארוחות חמות, אשר ניתנות לדיירים מספר פעמים ביום, בהתאם לצרכים המשתנים של כל אחד מהם. בחדרים נמצא גם מנגנון קריאת מצוקה, המאפשר להזעיק את הצוות הפועל במקום בכל מקרה המצריך סיוע ועזרה מידיים. שירות נוסף המוענק במקום, ולטובת אלה שאינם דרים בו בדרך קבע, הוא עזרה ביתית.

השירותים הרפואיים הניתנים לדיירי המקום כוללים, בין השאר, טיפולים מונעים, אבחונים וביקורות תקופתיות, אשפוזים קצרי מודע וכו'. דגש רב ניתן גם לטיפולים פרה-רפואיים, דוגמת פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, טיפול בדיבור ועוד.

מבחינה סיעודית, ובמיוחד במחלקה הייעודית, עומד לרשות הדיירים צוות מטפלים ומטפלות, אשר מסייע להם להתנהל לאורך היום והלילה. פן נוסף שיש להזכיר הוא זה הסוציאלי, הניתן בגבולות בית האבות ומחוצה לו. כמו כן, לדיירים ניתן גם ייעוץ שיקומי על ידי מומחים בתחום.

לא ניתן לדבר על בית ההורים כספי מבלי להזכיר את פעילות הפנאי המגוונת לה זוכים דייריו. במקום פועלים בדרך קבע מועדון, בו יכולים להתכנס הדיירים, מספרה המאפשרת קבלת טיפולי יופי וכן ספרייה עמוסת כותרים. בחדר הכושר יכולים הדיירים לקחת חלק בשיעורי התעמלות משותפים, ומועדי ישראל מצוינים באופן תמידי בבית הכנסת הנמצא במקום.

מפעם לפעם, מאורגנות עבור הדיירים פעילויות, הכוללות חוגים בנושאים מגוונים, טיולים בכל רחבי הארץ וימי עיון מרוכזים. כמו כן, עומדת לרשותם בכל עת גינה מרווחת, בה יכולים הם להעביר את שעות היום.

ברמה הכללית, אחד המאפיינים החשובים בבית האבות הוא זמינות גבוהה של צוות המקום עבור הדיירים. צוות בית אבות כספי כולל, בין השאר, רופאים, אחים ואחיות, מטפלים אישיים, פיזיותרפיסטים, מדריכי חוגים, עובדים סוציאליים וכן הלאה.

המקום פועל בכל שעות היממה, כאשר בשעות הלילה ניתן המענה בדמותו של צוות כוננות מיוחד. יש לציין לטובה גם את המתנדבים, אשר מגיעים למקום חדשות לבקרים ומסייעים לקשישים בהיבטים שונים בחייהם. חשוב להדגיש גם את מיקומו של בית האבות, המצטיין בשקט מחד וברמת נגישות גבוהה ביותר מאידך. אל מוסד זה ניתן לפנות באופן ישיר, והקבלה כרוכה במעבר של ועדת קבלה.

כתובת המקום: רחוב אנה פרנק 10, הרצליה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר