דף הבית » בית אבות צהלון – תל אביב

בית אבות צהלון – תל אביב

אחד המוסדות הגריאטריים המוכרים ביותר בישראל הוא בית האבות צהלון, הממוקם על גבול תל אביב יפו. מוסד זה קיים, בצורה זו או אחרת, כבר משנות ה-40 של המאה ה-20, ובמהלך השנים עבר מספר תהפוכות עד למעמדו הנוכחי: בית אבות ובית חולים לאוכלוסייה הסיעודית והגריאטרית.

בית האבות צהלון הוא אחד מהפרוייקטים הנמצאים תחת ניהולה של האגודה למען הזקן בישראל. הוא פועל תחת רישיון של משרד הבריאות הישראלי ומשרד הרווחה, ונמצא בפיקוחם התמידי של גורמים אלה. מוסד זה נחשב לאחד מהגדולים מסוגו בישראל, והוא מסוגל לשכן בו למעלה מ-400 דיירים.

בבית האבות צהלון קיימות שלוש מחלקות עיקריות: מחלקת הסיעודיים היא הגדולה ביותר, ובנוסף אליה קיימות מחלקת התשושים ומחלקת תשושי הנפש. בכל אחת מהן, זוכים הדיירים לקבל טיפולי רפואי מקיף בשלל ענפי הרפואה (פנימית, עיניים, שיניים, עור וכדומה), עזרה סיעודית של מטפלים מוסמכים, ייעוץ שיקומי או סוציאלי, טיפולי רפואה לא קונבנציונליים (טיפול באמצעות גינון ורפלקסולוגיה, למשל) ועוד.

מעבר לכך, המקום רווי בפעילויות חברתיות הנערכות בו, לרבות טיולים משותפים, מועדון מרווח, ספרייה, מספרה, בית כנסת, חוגים, שיעורי התעמלות, הרצאות וימי עיון, משחקים, ערבי צפייה משותפת וכן הלאה. הדיירים זכאים לקבל ארוחות חמות מדי יום, ויכולים להתנועע ממקום למקום גם באמצעות כלי רכב ייעודי המותאם להם במיוחד.

כתובת: שדרות ירושלים 100, תל אביב


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר