דף הבית » מגדל נופים – ירושלים

מגדל נופים – ירושלים

בלב ליבה של ירושלים, סמוך לאתרי תיירות מרכזיים של העיר, מתנשא לו בניין בעל 13 קומות המשקיף על עיר הבירה של ישראל והרי יהודה. מעבר למבנה המרשים, למוסד זה יש תפקיד חשוב ביותר באורח החיים של אזרחי ירושלים: זהו אחד ממוסדות הדיור המוגן המובילים לאוכלוסייה המבוגרת בעיר. "מגדל נופים", זהו שמו של הבניין.

בית האבות מגדל נופים הוקם ב-1984, והוא נמצא בשכונת יובל שבבירה. המקום מנוהל באופן פרטי על ידי דייריו. כל ההחלטות נקבעות על פי הצבעות, וההכנסות משמשות לשיפור החיים במקום. יש לציין כי על אף החירות בקיימת בניהולו של המוסד, הוא נמצא בפיקוחם המלא של משרדי הבריאות והרווחה, ומחזיק ברישיון לפעילות מטעמם.

מרבית דיירי מגדל נופים (כ-150 איש) הינם קשישים עצמאיים, וכ-20 נוספים מוגדרים כסיעודיים- כלומר, משתכנים במחלקה הייעודית, בה מוענק להם טיפול סיעודי מקיף. הדיור נעשה בכ-150 חדרים ממוזגים ומרווחים, בעלי אבזור מלא (טלפון, טלוויזיה, הסקה), כשהדיירים יכולים לבחור בין גדלים שונים של חדרים.

כלל הדיירים זוכים לסיוע סוציאלי מקיף, וכן נהנים מאחת הפעילויות החברתיות הרבות שמגדל נופים מעניק לדייריו: חוגים, הרצאות, משחקים, ספרייה, חדר מחשבים, מספרה, מסעדה, פינת חי- והרשימה עוד ארוכה.

צוות המקום מורכב ממומחים ובעלי מקצוע רבים, בין אם בתחום הרפואי, הסיעודי, הסוציאלי או המנהלי. אלה נעזרים, לצורך פעילותם, בציוד רפואי מתקדם ביותר.

כתובת המקום: רחוב הנרייטה סולד 2, ירושלים


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר