דף הבית » מוסד בית אברהם, קריית צאנז – נתניה

מוסד בית אברהם, קריית צאנז – נתניה

בית החולים קריית צאנז ע"ש לניאדו הוא אחד המוסדות הרפואיים המרכזיים באיזור השרון כולו. בנוסף לכך, חלק גדול מפעילותו מוקדש לאוכלוסייה המבוגרת ביותר של האיזור- וזאת באמצעות המוסד הסיעודי בית אברהם, מוסד מרכזי המיועד ברובו לאוכלוסייה החרדית (אבל לא רק).

המוסד הסיעודי בית אברהם ממוקם בנתניה, במיקום מרכזי הנגיש לכל ובמרחק הליכה מחוף הים של העיר. הוא החל את פעילותו בשנת 1980, ומאז ועד היום מעניק מגוון רחב של שירותים לאוכלוסייה הגריאטרית של איזור השרון, עמק חפר והיישובים הסמוכים.

בית אברהם פועל במתכונת של בית חולים גריאטרי, והוא כולל למעלה מ- 70 מיטות עבור הקשישים. מוענקים בו שירותים רפואיים במגוון תחומים: רפואה אבחונית, מונעת וטיפולית – וזאת בהתאם למקצועות הרפואה השונים (עיניים, שיניים, פנימית, אורתופדיה ועוד).

מעבר לכך, ניתנים במקום שירותים סוציאליים עבור החולים, סיוע סיעודי (מחוץ לשירות) וכן לא מעט פעילויות לשעות הפנאי: בין אם המדובר הוא בחוגים, במשחקים חברתיים, בימי עיון או בכל דבר אחר.

בבית אברהם פועלות מחלקות אשפוז מיוחד ומחלקה גריאטרית המתמקדת בפן השיקומי. הדיירים זוכים לקבל ארוחות חמות, שירותי כביסה וניקיון, ואף פועל עבורם שירות הסעות מיוחד. הם מקבלים ייעוץ בנושאים שיקומיים וטיפולים מועסקים במסגרות שונות במסגרת תוכנית הריפוי בעיסוק המופעלת במקום.

במקום מועסק צוות נרחב של רופאים, אחיות, פסיכיאטרים, יועצים, עובדים סוציאליים, מטפלים ועוד.

כתובת המקום: דברי חיים 22, נתניה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר