דף הבית » מרכז פיס סיעודי – נתיבות

מרכז פיס סיעודי – נתיבות

את מרכז הפיס הסיעודי בנתיבות אנחנו מכירים גם בתור מרכז "נאות אבי". שינוי השם לא שינה את מטרתו העיקרית של מוסד זה: לשמש בית אבות לסובלים ממחלות כרוניות ולקשישים סיעודיים, ואף להעניק להם שירותים רפואיים מגוונים, צורך בלתי נפרד מהמעבר לגיל הזהב.

מרכז הפיס הסיעודי ממוקם בשדרות ירושלים 168 בנתיבות, סמוך לבנקים, לסופרמקטים ולחנויות למכביר. הוא מנוהל על ידי עמותה פרטית בראשה עומד מר יחיאל זוהר, כשכל הפעילות נעשית בפיקוח של משרד הבריאות- וברישויו, כמובן.

המרכז מעניק שירותים סיעודיים, רפואיים וסוציאליים למגוון אוכלוסיות, לרבות קשישים סיעודיים, תשושי נפש וחולים כרוניים. במקום מופעלות שתי מחלקות סיעודיות וכן מחלקה לתשושי נפש. מעבר לכך, מתקיימות במקום זה שלל פעילויות עבור הקשיש, ובכלל זה חוגים, סדנאות, ערבי חברה, משחקים ועוד. לרשותו עומד לובי רחב, חדר טלוויזיה ומשחקים, גינה מרווחת, לובי מפואר, מספרה, בית כנסת ועוד.

מרכז הפיס הסיעודי בנתיבות נועד לקבל אל תחומו כ- 100 דיירים בכל עת, מרביתם קשישים סיעודיים. הדיירים מתאכסנים בחדרים מרווחים ומאובזרים היטב (בעלי מיזוג אוויר, כמובן), ומוענקות להם גם חמש ארוחות חמות מדי יום.

צוות המקום כולל שורה נכבדת של רופאים כלליים מהתחום הגריאטרי, וכן רופאים בעלי התמחות ייחודית. בנוסף אליהם, נמצאים בשערי המוסד הסיעודי גם אחיות, עובדים סוציאליים, מרפאים, יועצי תעסוקה, דיאטניות ועוד- זאת כדי לספק מענה חברתי, רפואי וסיעודי מלא עבור הקשיש.

כתובת: שדרות ירושלים 168, נתיבות


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר