דף הבית » בית חולים צדקה-בית אליעזר – מעלות תרשיחא

בית חולים צדקה-בית אליעזר – מעלות תרשיחא

בית החולים צדקה-בית אליעזר ממוקם ברחוב האתרוג אשר בעיר הצפונית מעלות תרשיחא. מוסד זה נועד לשרת את תושבי האיזור, עם מספר סייגים מעניינים: האוכלוסייה אשר מגיעה אליו משויכת כמעט תמיד אל הציבור הדתי, והשפה המדוברת ביותר במסדרונותיו, בנוסף לעברית, היא גרמנית. מעבר לכך, חלק לא מבוטל מדייריו טומן בליבו טראומה מתקופה אפלה בתולדות המין האנושי- היא תקופת השואה, כמובן.

מוסד סיעודי זה הוקם ב-1985, וניהולו מתבצע על ידי עמותה פרטית הפועלת ללא מטרות רווח. המוסד מחזיק ברישיון מלא לצורך פעילותו מטעם משרד הבריאות הישראלי. המוסד משמש כבית חולים עבור האוכלוסייה הכרונית והגריאטרית, ומציע שירותים רפואיים, סיעודיים, סוציאליים וחברתיים לאנשים אלה. עם זאת, לא מיועד המקום לאנשים אשר אינם יכולים לנוע בכוחות עצמם, וגם לא לחולים הזקוקים לסיוע סיעודי מלא.

בית החולים צדקה-בית אליעזר נחשב לקטן באופן יחסי, וכולל כ-24 מיטות המחולקות בין החדרים השונים. לרשות הדיירים, מעבר לשירותיו שהוזכרו, עומדים גם חצר רחבה, מועדון, חוגים, סדנאות, משחקים, ספרייה, מספרה וכן הלאה. הדיירים זכאים לארוחות חמות, לשירותי הסעות ויוצאים מפעם לפעם לטיולים בסביבה הסמוכה.

צוות בית החולים כולל רופאים מרחבי הקשת הרפואית (נוירולוגיה, אורתופדיה, שיניים, אף אוזן גרון ועוד), אחיות, פסיכיאטרים, עובדים סוציאליים, מרפאים בעיסוק, יועצים, עובדי משק וכן הלאה- רובם ככולם מנוסים עד מאד בעבודה עם האוכלוסייה הסיעודית.

כתובת:האתרוג, ת.ד. 348, מעלות תרשיחא


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר