דף הבית » בית אבות א.א אשפוז אבות – רחובות

בית אבות א.א אשפוז אבות – רחובות

בשנת 1992 הוקם במרכזה של רחובות בית האבות א.א אשפוז אבות, ובמהלך השנים בנה לעצמו מוניטין של מוסד מוביל בתחומו. בית אבות זה הוא חלק מהפרוייקטים אשר לקחה לעצמה רשת נווה עמית, רשת השייכת לקופת חולים מאוחדת ועוסקת במתן פתרונות בתחום הדיור לאוכלוסייה המבוגרת.

בית האבות א.א אשפוז אבות פועל בפיקוח וברישיון מלא של משרד הבריאות. המקום מכיל 36 מיטות, המיועדות רובן ככולן אל קשישים סיעודיים ברמת תפקוד שונה, ואשפוזם נעשה ללא סייג מהותי.

סל השירותים המוצע לדיירים רחב בכל קנה מידה. הוא כולל טיפולים רפואיים במגוון תחומים (עיניים, שיניים, אורתופדיה, נוירולוגיה, רפואה פנימית ועוד), טיפולי רפואה ייחודיים כגון טיפול באומנות וטיפול והבעה וכן רשת רחבה של טיפולים סיעודיים וסוציאליים.

דיירי בית אבות זה מקבלים תמיכה תמידית בהתנהלותם במהלך השהות במקום, ובמידת הצורך זוכים לסיוע פסיכולוגי, שיקומי או סוציאלי הניתן על ידי מומחים בתחום.

גם ההיבט החברתי עשיר ביותר בבית האבות א.א. אשפוז אבות. עבור דייריו עומדים מועדון מרווח, ספרייה, חוגים שונים, חצר גדולה ועוד. נערכות במקום פעילויות חברתיות רבות, אותן מבצעים הקשישים בהנאה גדולה בחברת בני גילם.

הצוות המקצועי של בית האבות רחב בהחלט, וכולל רופאים גריאטריים וכלליים בכל ענפי הרפואה, מטפלים סיעודיים, עובדים סוציאליים, דיאטנית, פסיכולוגים ופסיכיאטרים, מרפאים בעיסוק- והרשימה עוד ארוכה.

כתובת המקום: רחוב בורוכוב 27, רחובות


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר