דף הבית » בית אבות טובי ונאמני ירושלים – ירושלים

בית אבות טובי ונאמני ירושלים – ירושלים

בית האבות טובי העיר ונאמני ירושלים נוסד בעיר הבירה של ישראל בשנת 1992, עם מטרה ברורה אחת: להעניק לתושבים הדתיים של העיר מסגרת של בית אבות, שתספק להם את כל הצרכים להם הם זקוקים מחד, אבל גם תאפשר להם לשמור על אורח החיים המסורתי מאידך.

בית אבות זה ממוקם ברחוב מלכי ישראל במרכז ירושלים, מרחק הליכה משכונת גאלה, אתרי התיירות של העיר והתחנה המרכזית (מה שהופך אותו לנגיש ביותר מבחינת תחבורה ציבורית). הוא מנוהל כיום על ידי עמותה אמריקאית פרטית, אולם מחזיק ברישיון מלא ממשרד הבריאות לפעילותו ונמצא בפיקוח מלא שלו.

אוכלוסיית היעד של בית האבות טובי העיר ונאמני ירושלים מורכב רובו ככולו מקשישים סיעודיים בעלי רמת עצמאות כלשהי, ולכן אינו מיועד לחולים במחלות כרוניים או למקרים סיעודיים ברמת מורכבות גבוהה.

לדיירי המקום, המשתכנים באחד מ- 220 החדרים ובאחת משבע הקומות של הבניין, מוצעים שירותים רבים בפן הרפואי: טיפולים, אבחונים, ביקורות ועוד (כולל שיטות טיפול ייחודיות, דוגמת ריפוי בתנועה או טיפול באומנות). מעבר לכך, קיימת עבורם מחלקה סיעודית נפרדת וכן שירותים התחום הסוציאלי והפסיכיאטרי.

הפעילויות החברתיות הנערכות במקום הן רבות, וחיי הפנאי של התושבים כוללים בריכת שחייה, מועדון, חוגים, הרצאות, מספרה ועוד. כמובן שקיימות גם פעילויות ייעודיות לאוכלוסייה הדתית, דוגמת שיעורי תורה, קריאה משותפת של פרשות השבוע ופרקי תהילים.

כתובת: רחוב מלכי ישראל 36, ירושלים


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר