דף הבית » בית אבות נוף שלומי – שלומי

בית אבות נוף שלומי – שלומי

בית אבות נוף שלומיבמרכזה של שלומי, בתוך מבנה חדש ובאזור שקט ופסטורלי, פועל לו בית האבות נוף שלומי. מוסד זה הוקם ב- 2003, ומצטיין ביחס חם ובדאגה יתרה לדייריו. הקמתו נעשתה על ידי "רמת טבעון מעונות הורים בע"מ", וניהולו כיום מתבצע בשיתוף עם רשת "עמל סיעודית", לה ארבעה מוסדות גריאטריים נוספים. המקום פועל ברישיון ובפיקוח מלא של משרד הבריאות.

בית האבות הסיעודי נוף שלומי נחשב לאחד המובילים בסוגו באזור הצפון. אוכלוסיית הדיירים שלו רחבה באופן יחסי, ואלה מוצאים את מקומם באחת משלוש המחלקות הפועלות במקום: שתיים מהן סיעודיות (72 דיירים), ומחלקה נוספת, בת 30 מיטות, היא זו של תשושי הנפש.

נוף שלומי מציע לדייריו אפשרויות רבות. החדרים עצמם מרווחים ומאובזרים, שעה שהדיירים יכולים לרהט אותם על פי רצונם. בלובי רחב הידיים הנמצא במתחם ניתן למצוא פינות ישיבה, ומחוץ לשעריו רחבת דשא ירוקה, בה פינות ישיבה למכביר. לטובת הדיירים, פועלת גם מכונת שתייה, וכן פינות קפה ומאפה.

החדרים עצמם כוללים שירותים ומקלחות אישיים, חיבור לקו טלפון ולטלוויזיה, שירותי קריאת מצוקה ועוד. כמו כן, כולל השירות גם ארוחות חמות, המוגשות מספר פעמים ביום. התפריט עצמו כשר ומפוקח, והרכבו נקבע על ידי דיאטנית מוסמכת הפועלת במקום.

דיירי המקום שומרים על מרצם באמצעות שורה רחבה של אמצעי תעסוקה, בליווי של מדריכת תעסוקה מוסמכת. בנוסף על כך, פועלת במקום גם מסגרת של ריפוי בעיסוק, וכן ניתנים טיפולי פיזיותרפיה. האחרונים מהווים חלק מהמכון הפיזיותרפי הפועל במקום, ובו שלל מכשירים ואמצעים. במסגרת זו, ניתנים גם טיפולי הידרותרפיה.

הקשישים אשר משתכנים בנוף שלומי נמצאים תחת השגחה רפואית צמודה, בכל שעות היממה. במסגרת טיפול זה אפשר למנות, בין השאר, טיפולים רפואיים ומונעים, ביקורות ואבחונים. המסגרת הסיעודית מוצאת מענה בדמות הטיפולים האישיים, לרבות רחיצה, האכלה וכן הלאה. השירות כולל בתוכו גם כביסה או ניקיון עבור הדיירים.

בנוסף על אלה, וכדי להעביר את שעות הפנאי של הדיירים, פועלת במקום עבורם מספרה, בה ניתנים טיפולי יופי מסוגים שונים, אשר אינם כרוכים בתשלום נוסף. הדיירים, בהתאם לתחומי העניין שלהם, יכולים להירשם לחוגים שונים (יצירה, אומנות וכן הלאה), לסדנאות עבודות יד או מזון ועוד.

הדיירים קוראים בצוותא עיתון, לוקחים חלק במשחקים קבוצתיים, שומרים על קשר עם הקהילה ומארחים ילדים מתוכה. כמו כן, אירועים מיוחדים דוגמת ימי הולדת או מועדי ישראל מצוינים במקום על ידי הדיירים והצוות המקצועי גם יחד. ואגב, במקום פועלת גם ליצנית רפואית קבועה.

באשר לצוות עצמו, הרי שהוא כולל, בין השאר, רופא גריאטרי או פסיכוגריאטרי, אחיות, מטפלים אישיים, עובדים סוציאליים, מומחי ריפוי בעיסוק, עובדת תעסוקה וכן הלאה. רבים מהם עומדים לרשות הדיירים בכל רגע נתון, וזאת בדמותו של צוות הכוננות הפועל במקום בכל שעות היממה.

כתובת המקום: הטיילת האנגלית 61, שלומי


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר