דף הבית » בית אבות סיעודי איתני גת – קיבוץ גת

בית אבות סיעודי איתני גת – קיבוץ גת

מזה למעלה מארבעים שנה פועל בקיבוץ גת מוסד סיעודי מיוחד במינו. בית האבות הסיעודי איתני גת, הפועל בקיבוץ דרומי זה החל משנת 1966, משמש בית חם ומזמין לתושבי הקיבוץ והאיזורים הסמוכים לו, ומציע להם מגוון רחב של שירותים ופעילויות.

בית האבות הסיעודי איתני גת נמצא תחת ניהולה של התנועה הקיבוצית בישראל. פעילותו של המוסד הינה ברישויו המלא של משרד הבריאות, אשר רשאי לפקח ולבקר אותו בכל עת.

ברמה הכללית, דיירי בית האבות הסיעודי איתני גת הינם קשישים סיעודיים, אולם כאלה שאינם נמצאים ברמה סיעודית מורכבת. מנהלי המקום מניחים לפחות מידה מסוימת של העצמאות מצד כל אחד מ-20 הדיירים, אשר מסוגלים למלא את חדריו בכל רגע נתון.

בית האבות הסיעודי איתני גת מעניק לדיירים, מלבד טיפול סיעודי, גם שירותים רפואיים. אלה ניתנים על ידי רופא גריאטרי, הבקיא בבעיות המאפיינות את בני הגיל השלישי. הדיירים זוכים לבדיקות תקופתיות, טיפולים מונעים ואבחונים, וכן פועלים במסגרת של הפעלה תעסוקתית. מדי פעם, מאורגנות במקום פעילויות חברתיות או תרבותיות שונות, וזאת כדי לשבור את שגרת חייהם של הדיריים.

במוסד סיעודי זה מועסקים גם אחים ואחיות, עובדים סוציאליים, פיזיותרפיסטים, אנשי מנהלה ועוד, ואלה מעניקים את שירותיהם לקשיש במרבית שעות היממה. הפנייה לאיתני גת נעשית בצורה פרטית, בכפוף להצגת הפנייה ולאישור רפואי.

כתובת המקום: ד.נ שדה גת, קיבוץ גת, 79565


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר