דף הבית » בית ברט (רעות) – ירושלים

בית ברט (רעות) – ירושלים

בית ברט הינו בית דיור מוגן המופעל על ידי עמותת רעות, הפועלת למען חלקים נרחבים בחברה הישראלית. מוסד זה ממוקם בשכונת בקעה בירושלים. מיקומו של המוסד הוא מרכזי, והוא מצטיין ברמת נגישות גבוהה עבור הקשישים ובני משפחותיהם.

בית ברט נוסד בשנת 1982, שעה שרבים מתושבי העיר הקשישים התקשו למצוא מקום דיור מוגן ובטוח עבורם. הוא מציע שירותים סיעודיים, רפואיים וחברתיים עבור אוכלוסיית הקשישים העצמאיים, כלומר, כאלה אשר מסוגלים להתנהל בחיי היום יום בכוחות עצמם.

בשונה ממוסדות אחרים המציעים דיור מוגן, בבית ברט עיקר הדגש הוא על הציביון המסורתי- ולכן מיועד בהוויתו לאוכלוסייה הדתית של העיר. המוסד פועל תחת רישון מלא של משרד הרווחה הישראלי, ונמצא בפיקוחו וכן בפיקוחה של עמותה ציבורית. הקבלה אליו נעשית על בסיס מקום פנוי ובכפוף למעבר של וועדת קבלה, הנעזרת בחוות דעת רפואית וסיעודית.

בין השירותים השונים שמציע בית ברט עבור דייריו, ניתן למנות טיפולים רפואיים, ביקורות תקופתיות וכן מרפאה, סיוע סוציאלי, ארוחות חמות, בית כנסת, ספרייה, חצר ירוקה נרחבת ועוד. דיירי המקום נהנים מפעילויות חברתיות המאורגנות להם, חוגים, שירותי תעסוקה, משחקים ועוד.

צוות בית ברט כולל רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים, עובדי מנהלה וכן שורה רחבה של מתנדבים- רובם ככולם בקיאים באופן המקסימלי בעבודה עם האוכלוסייה הקשישה.

כתובת: דרך חברון 56, ירושלים


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר