דף הבית » בית יערה כרמל – חיפה

בית יערה כרמל – חיפה

בית יערה כרמל נחשב לאחד המוסדות הסיעודיים המוכרים ביותר באיזור הצפון. המקום מופעל על ידי רשת בית יערה, המפעילה שני סניפים נוספים בחיפה, וניהולו מתבצע על ידי עמותה עצמאית. הוא פועל בפיקוחו המלא של משרד הרווחה, וכן מחזיק ברישיון מלא לצורך פעילותו השוטפת.

התפקיד העיקרי של בית יערה כרמל הוא לשמש בית חם לאוכלוסייה הגריאטרית של איזור הצפון, וכן להעניק להם את השירותים להם הם זקוקים עקב גילם ומצבם הבריאותי. הוא פועל במתכונת של בית אבות אינטימי, אשר מציע כ-50 מיטות עבור דייריו- וכפועל יוצא של זה, מתהדר באווירה חמה וקרובה. מעבר לכך, הקשישים זוכים לארוחות חמות חמש פעמים ביום, לשירותי ניקיון, כביסה ועוד.

בית יערה כרמל מאפשר שירותים רחבים עבור האנשים אשר שוהים בו. לקשישים מוענקים שירותים רפואיים ברמה האבחונית והטיפולית וכן ביקורות תקופתיות. עיסוק נרחב במוסד זה הוא בפן הפרא הרפואי, וזאת בדמות פעילויות כמו פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק וכן הלאה.

מעבר לכך, הקשישים זוכים לסיוע סיעודי מלא על ידי צוות המוסמך לכך. עובדים סוציאליים מעניקים לדיירים ייעוץ מקצועי, ואפילו הדאגה לחיי החברה של הקשיש לא נשארת מאחור: המקום המציע משחקים, פעילויות קבוצתיות, הרצאות והפעלות שונות עבור הדיירים, דבר שמשפר בעשרות מונים את חווית המגורים במקום.

קליטת הדיירים אל בית יערה כרמל נעשית ללא סייג, אולם מותנית בהצגת אישורים רפואיים מתאימים ובדו"ח רופא.

כתובת המקום: רחוב שושנת הכרמל 90, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר