דף הבית » בית יצחק – עכו

בית יצחק – עכו

בית יצחקבין המוסדות הגריאטריים אשר מנוהלים על ידי "משכנות חן", תופס בית יצחק מקום של כבוד. מוסד זה ממוקם בלב אחת השכונות הבולטות בעיר הצפונית עכו, במקום נגיש ביותר, והוא מציע מסכת רחבה מאד של טיפולים ושירותים לדייריו השונים. המקום מחזיק, כמובן, באישור מלא ממשרד הבריאות לצורך פעילותו, וכן נתון תחת פיקוחו התמידי.

אוכלוסיית בית יצחק מונה, בעיקרה, קשישים עצמאיים ותשושים. הדיירים אשר מגיעים למקום משתכנים באחד מ-57 החדרים הנמצאים בבניין שלוש הקומות הזה. כל חדר כולל בתוכו מיטה, שירותים ומקלחת צמודה. כמו כן, במסגרת השירות ניתנים לדיירים גם שירותי כביסה וניקיון.

הדיירים, במסגרת השירות, זוכים ללא פחות מאשר חמש ארוחות מדי יום ביומו. הרכבן של אלה נקבע בעצתה של דיאטנית מוסמכת, מתוך רצון להתאים לצרכים התזונתיים המאפיינים את האוכלוסייה המבוגרת יותר.

מבחינה רפואית, ניתנת לדיירי המקום שורה ארוכה של טיפולים מונעים, אבחונים וביקורות תקופתיות. ההיבט הסיעודי בחיי הקשישים מקבל מענה על ידי צוות המטפלים האישיים והאחיות הפועל במקום, והוא מעניק לקשישים את כל הסיוע לו הם זקוקים במהלך היום והלילה. הקשישים במקום זוכים גם לסיוע סוציאלי, על ידי עובדים סוציאליים מן המניין.

על מנת להפוך את חיי הפנאי של הדיירים למגוונים ככל הניתן, הרי שהם יכולים להירשם למגוון הרצאות או סדנאות המוצעות במקום מפעם לפעם, כמו גם אל חוגים מגוונים: פסיפס ויוגה, למשל, הם רק חלק מהם. ראוי להדגיש את סדנת הכתיבה היוצרת, אליה יכולים הקשישים להצטרף.

מטרתה להעניק למשתתפים את כל הכלים הנדרשים למטרת כתיבת סיפור החיים שלהם. גם מועדון "שבעים ואוהבים", אשר מכוון לפנויים ולפנויות בגילאים המבוגרים, יוצר עניין רב בקרב דיירי המקום.

הקשישים יכולים לשמור על מרצם באמצעות ביקור בחדר ההתעמלות המאובזר, בו גם נערכים חוגים שונים. באפשרותם להשאיל כותרים לקריאה בספרייה, או להשתמש במחשבים אשר נמצאים בחדר ייעודי במקום.

באשר לצוות העובדים, הרי שהוא מורכב ממספר בעלי מקצוע מרכזיים. רופא הבית אמון על הבדיקות בתחום, וההיבט הסיעודי, כאמור, מקבל מענה על ידי האחות הראשית, צוות האחיות והמטפלות. בשעות הלילה נכנס לתמונה צוות הכוננות של המקום, שמעניק מענה מיידי בעת הצורך.

במועדון אשר נמצא במתחם רואים הקשישים טלוויזיה וכן הקרנות של סרטים. כמו כן, יוצאים הקשישים יחדיו לטיולים בכל רחבי ישראל.

כתובת: דרך הארבעה 51, עכו


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר