דף הבית » מוסד דבורה בנורדיה – נורדיה

מוסד דבורה בנורדיה – נורדיה

מוסד דבורה בנורדיה ממוקם במרכזו של המושב השיתופי נורדיה, אשר שוכן בשרון. כפועל יוצא של עובדה זו, נקודת הפתיחה של מוסד דיור מוגן זה מרשימה בהחלט: סביבה ירוקה ופסטורליטת, רווית פרדסים, המבטיחה שקט מוחלט עבור הדיירים.

רשת מגדלי הים התיכון, אשר מתמחה בייסוד פתרונות דיור מוגן איכותיים עבור האוכלוסייה הגריאטרית, היא שמפעילה את מוסד דבורה בנורדיה. הפעילות נעשית בפיקוח מלא של משרד הבריאות, ותחת רישויו, כמובן.

אל שערי מוסד דבורה בנורדיה נכנסים כ-100 קשישים (סיעודיים או תשושי נפש), אשר משתכנים במחלקות הייעודיות, ומוצאים את מקומם באחת מיחידות הדיור צמודות הקרקע (2, 2.5 או 3 חדרים). יחידות אלה, מיותר לציין, מאובזרות היטב.

מסגרת הטיפולים הניתנים במקום רחבה בהחלט, וכוללת שירותים רפואיים, טיפול סיעודי אישי, סיוע סוציאלי, ייעוץ וכן הלאה. הפעילות החברתית עומדת אף היא במרכז התפיסה של קברניטי המקום, כך שהקשישים זוכים לצפות בהצגות ובמופעים, נרשמים לחוגי אומנות וספורט, ואף יוצאים לטיולים בארץ ובחו"ל.

מעבר לכך, עומדים לרשותם של הדיירים מועדון, ספרייה, חדר כושר, בריכת שחייה, בית כנסת, חדר מחשבים ועוד. הם זכאים, במסגרת השירות, לקבל ארוחות חמות ושירותי כביסה.

צוות המקום מורכב מרופא גריאטרי, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים אישיים, פייוזתרפיסטים, עובדי מנהלה- והרשימה עוד ארוכה. אלה פועלים בכל שעות היממה, ומעניקים סיוע חם ודואג לדיירים.

כתובת המקום: מוסד נורדיה, 42954


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר