דף הבית » מוסד נווה טירה – טירה

מוסד נווה טירה – טירה

בעיר טירה מתגוררים עשרות אלפי תושבים, מרביתם ערבים מוסלמים. כשאלה משתייכים אל קבוצות הגיל המאוחרות, ברור כי ישנו קושי מהותי להתנהל בכוחות עצמם. כתוצאה מכך, רבים מאנשי אוכלוסיית הקשישים של העיר, בין אם יהודים ובין אם ערבים, מוצאים בית חם במוסד נווה טירה.

בית אבות זה נוסד ב-1997, וניהולו מתבצע על ידי עמותה פרטית. פעילותו נעשית תחת רישיון מלא של משרד הבריאות ובפיקוח מלא שלו. המקום נועד לשמש כבית אבות לקשישים סיעודיים וכן כבית חולים לאנשים הסובלים ממחלות כרוניות, ומכיל כ-40 מיטות הנחלקות בין חדרים מרווחים.

במוסד הסיעודי נווה טירה ניתנים לדיירים, מעבר לקורת גג ומזון חם, גם שירותים רפואיים שונים- לרבות מעקבים, אבחונים וטיפולים תרופתיים. מלבד זאת, מוענקת לקשיש גם עזרה סיעודית מלאה וכן ייעוץ וטיפול סוציאלי מקיף.

במקום נערכות מפעם לפעם פעילויות חברתיות שונות: משחקים, ימי עיון, הפעלות קבוצתיות ועוד. לרשות הדיירים עומדת מספרה, וכן מוצעים שירותים קוסמטיים שונים.

צוות בית האבות מורכב מרופאים בתחומים שונים, צוות אחים ואחיות, מטפלים מהתחום הסיעודי, עובדים סוציאליים, דיאטנית וכן הלאה. הפעילות נעשית סביב השעון, הן ביום והן בלילה, וכוללת את כל היבטי החיים של הקשישים.

מוסד זה נגיש מבחינת תחבורה ציבורית, ומשרת נאמנה תושבים רבים המתגוררים בטירה, בערי המרכז וביישובי השרון הסמוכים.

כתובת: רחוב המוביל 20, טירה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר