דף הבית » מעון רעות התשבי – חיפה

מעון רעות התשבי – חיפה

בין מוסדות הדיור שהוקמו על ידי ארגון עולי מרכז אירופה באיזור הצפון, תופס לו מקום של כבוד גם מעון רעות התשבי. כבר משנת 1963 משמש המקום כתובת מגורים ראויה לאלפי דיירים, מרביתם יוצאי המדינות האירופאיות השונות (ובעיקר גרמניה ופולין).

מעון רעות התשבי מיועד ל-54 דיירים סיעודיים, המשתייכים כולם לאוכלוסייה הגריאטרית. המחלקות העיקריות הפועלות במקום הן מחלקת הקשישים הסיעודיים ומחלקת הקשישים תשושי הנפש, בהן מוענקים שלל טיפולים רפואיים, סיעודיים, סוציאליים וחברתיים. מעבר לכך, מצבת כוח האדם המצומצמת של המקום, באופן יחסי, מבטיחה אווירה משפחתית וחמה.

השיכון במקום כולל, מעבר למיטה חמה ולהגנה תמידית, גם ארוחות חמות הניתנות מדי יום, וכן שירותי הסעות. מפעם לפעם, הוא מעמיד לרשות חבריו חוגים ומוציא אותם לטיולים. מרבית הפעילויות האלה, אגב, כרוכות בתוספת תשלום.

עם זאת, אחד היתרונות העיקריים של מעון רעות התשבי נובע מהמיקום שלו, בלב ליבו של אזור הכרמל. הדיירים במקום זוכים לנוף מרהיב הכולל את הרי הגליל, הים התיכון, יערות ונחלים, וסביבם נמצאים מרכזי קניות, בנקים, חנויות ועוד.

במקום פועלת מצבת נכבדת של כוח אדם, ובכלל זה רופאים, אחיות, עובדים סוציאליים, מטפלים ועוד. אלה מעניקים אוזן קשבת וסיוע מלא לקשישים הגריאטריים בכל שעות היממה, כשבלילה הטיפול נעשה באמצעות צוות מיוחד הנמצא בכוננות במקום.

כתובת המקום: רחוב התשבי 84, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר