דף הבית » מרכז גריאטרי ש.י הורים – חיפה

מרכז גריאטרי ש.י הורים – חיפה

במרכזה של חיפה, מרחק הליכה מהמפרץ ובמקום נגיש ביותר לתחבורה ציבורית, ממוקם לו המוסד הגריאטרי ש.י הורים. מוסד זה נוסד ב-1998 במטרה ברורה: לספק תנאי מגורים הולמים לקשישים מאזור הצפון, וכן להציע להם את כל השירותים והפעילויות להם זקוק לצורך חיים טובים ובריאים.

המוסד נמצא בפיקוחו של משרד הבריאות, ומחזיק ברישיון פעילות מלא ממנו. ניהולו בפועל נעשה על ידי עמותה פרטית, הפועלת ללא מטרות רווח ולמען שיפור חייהם של הקשישים.

המרכז הגריאטרי ש.י הורים כולל שתי מחלקות עיקריות, בהן משתכנים 100 הדיירים שיכול המקום לקלוט: מחלקת הקשישים הסיעודיים ומחלקת תשושי הנפש. כל אחד מהדיירים במחלקות הללו זוכה לארוחות חמות, לשירותי קריאה מצוקה ולשירות הסעות.

בפן הרפואי, נערכים במוסד טיפולים מונעים, אבחונים וביקורות, וכן מוענקות תרופות על פי מרשם. הסיוע הסיעודי שמקבלים הדיירים על ידי צוות המטפלים מקיף בהחלט, ובנוסף לכך ניתן להם ייעוץ שיקומי וטיפול סוציאלי מלא. במקום מופעלת מסגרת חברתית ענפה, הכוללת משחקים משותפים, ימי עיון, חוגים, טיולים ועוד.

צוות המקום מורכב מבעלי מקצוע רבים בתחומי הרפואה, הסיעוד ועוד. ביניהם, ניתן למנות רופאים גריאטריים, כלליים ופנימיים, עובדים סוציאליים, מטפלים מהתחום הסיעודי, צוות מסור של אחים ואחיות, דיאטנית המרכיבה את תפריטי הארוחות וכן מתנדבים רבים. הסיוע של גורמים אלה נעשה סביב השעון, ובכל ימות השבוע.

כתובת המקום: רחוב הקורנס 10, חיפה


הצג מפה גדולה יותר

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715465

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר